Skontaktuj się z nami

Skontaktuj się z nami. Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc!

Masz pytania dotyczące usług MoneyGram lub chcesz zgłosić problem? Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Odpowiemy Ci tak szybko, jak to będzie możliwe.

Zgłoś oszustwo

Zgłoszenie oszustwa przez Internet jest łatwe. Wystarczy skorzystać z poniższego formularza i z rozwijanej listy wyboru wybrać „Zgłoszenie oszustwa" podając szczegóły zdarzenia.

Jeśli istnieje podejrzenie oszustwa w odniesieniu do transakcji, która nie została jeszcze odebrana, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 00 800 3311 553 w celu natychmiastowego anulowania transakcji.

Podaj następujące informacje, aby pomóc nam zbadać i rozwiązać problem:

  • Twoje imię, nazwisko oraz adres
  • Numer telefonu, pod który możemy zadzwonić w ciągu dnia
  • Preferowany czas, kiedy możemy się z Tobą kontaktować
  • 8-cyfrowy numer referencyjny transakcji
  • Szczegóły zgłaszanego problemu i proponowane rozwiązanie

Sposoby kontaktowania się z nami